بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس نتیجه بازی ترکیه و اتریش(۱۳ تیر ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| غرش ترک‌ها نتیجه بازی هلند و رومانی(۱۲ تیر ۱۴۰۳)+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| نارنجی‌ها در یک چهارم نهایی! ترابی یا علیپور؛ یکی پرسپولیسی می‌شود عقب نشینی پرسپولیس در مقابل خواسته‌های عجیب سه بازیکن بازیکن گرجستانی زیر ذره بین آنالیزور پرسپولیس گولسیانی منتظر پیشنهاد بهتر از پرسپولیس پرسپولیس در چه صورت ارونوف را می‌فروشد؟ پخش زنده بازی ترکیه و اتریش در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی هلند و رومانی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک

  • کد خبر: ۲۲۹۲۶۲
  • ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۱
بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک
ترکیب تیم ملی بوکس ایران برای حضور در آخرین مرحله مسابقات انتخابی المپیک مشخص شد.

به گزارش شهرآرانیوز، آخرین مرحله رقابت‌های بوکس گزینشی المپیک پاریس از چهارم خرداد ۱۴۰۳ به میزبانی تایلند آغاز می‌شود و تیم ملی کشورمان نیز در این رویداد حضور خواهد داشت.

بر این اساس، تیم ایران با هفت بوکسور در اوزان المپیکی، ساعت ۲۱:۴۵ دقیقه فردا شب (سه‌شنبه - یکم خرداد) با پرواز مستقیم راهی بانکوک محل برگزاری مسابقات خواهد شد تا در این رویداد مهم شرکت کند.

جلسه هماهنگی و مراسم قرعه‌کشی این پیکار‌ها روز سوم خرداد انجام می‌شود و پیکار‌ها نیز از روز جمعه (چهارم خرداد) آغاز به کار خواهد کرد.

ترکیب تیم اعزامی ایران به شرح زیر است:

وزن ۵۱ کیلوگرم: مهدی پرویزی
وزن ۵۷ کیلوگرم: دانیال شه‌بخش
وزن ۶۳.۵ کیلوگرم: علی حبیبی‌نژاد
وزن ۷۱ کیلوگرم: کسری طهماسبی
وزن ۸۰ کیلوگرم: میثم قشلاقی
وزن ۹۲ کیلوگرم: علی فتحی
۹۲ + کیلوگرم: روزبه صفری

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->